Detta kommer att bli en laaaang dag

Alex feber försvann, och ersattes med extrem hosta, snuva och ont i halsen (misstänker det eftersom han varken är vidare pigg pa att äta eller dricka). Problemet med Alex när han är sjuk (gäller säkerligen alla barn) är att han tror att han far göra vad som helst bara för att han inte mar bra. Vi har knappt sovit nat inatt, jag och Lars eftersom det har varit tramsiga raseriutbrott om vartannat (Alex blev vansinnig för att han inte fick sova med sina fötter i mitt ansikte= 10 minuters vrede), han har vridigt vänt sig hostat och varit allmänt kinkig. Han har sparkat och slagit mig (tror knappt att han var vaken vid det tillfället, han var rent livsfarlig).
Nu är det lite bättre när han är uppe, nu blir han bara sur sa fort han inte far 110% uppmärksamhet. Ska jag mata Isabella blir det vansinnesutbrott, och sa fortsätter det. Dessutom var Lars tvungen att vara pa jobbet redan 6 imorse, sa han maste vara rent utmattad idag med. Det är illa när klockan bara är lite efter 8 och man redan känner sig helt utmattad. Det är dessa gangerna som jag önskar att jag kanske bodde i Lund istället och kunde ha lite hjälp fran vänner och familj. Sa som det är här är det bara jag, och ingen annan som kan ta hand om bade Isabella och Alexander sana här dagar. Suck.

Kommentarer
maarit
2010-06-17 klockan 09:46:09

hej, du, om du nagon gang kanner att du behover lite stod och hjalp sa kan du ringa mig eller skriva.....aven om vi inte kanner varandra sa vet jag lite iallafall vad du gar igenom...

hoppas dagen blir till det battre!

och som sagt, om jag inte jobbar eller sa, sa kommer jag garna over!

kram maarit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin