Ungen som vägrade sova

Isabella har bestämt sig för att sluta sova. Atminstone när jag vill. Hon har alltid sovit en tuppis vid 10 och sen igen med Alex vid 1. Jag behöver liksom de pauserna för att kunna andas ut lite. Nu sover hon när hon själv vill, och oftast när jag inte vill. Skitjobbigt, allram est vid 13, när jag försöker fa Alex att somna samtidigt som jag underhaller henne. Och nej, det funkar inte, vilket slutar med tva väldigt kinkiga barn istället, en som vill sova men som blir underhallen istället, och en som inte vill sova men som blir nattad... ungefär. Suck!

Kommentarer
Anonym
2010-07-20 klockan 09:58:42

Så är de när man har två barn med två olika viljor. De är bara att stå ut och försöka göra de bästa av de hela. Man blir en trött mamma men går de inte så gör de ju inte de.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin