Snart är det dags! Weho!

Jag kämpar för fullt att inte ge det till henne redan, har lovat Lars att vi har premiärkäket pa lördag sa att han far vara med, hihi. Men jag lääängtar!
Igar fick Isabella ocksa vatten för första gangen, och hon blev helt till sig. Efter att hon varit lite kinkig i nan minut (det är liksom en evighet när det gäller henne, hon som aldrig är sur eller kinkig) sa kom jag pa att hon kanske helt enkelt var törstig (vem blir inte det i denna värmen liksom) och gav henne vatten. Hon fullkomligen älskade det och drag som en galning. Skönt att inte det är ett problem det heller. Sen förstar jag inte alla som köper sana barndrycker pa flaska, rent slöseri med pengar enligt mig. Barn klarar sig mer än väl pa vatten. Sen lite lustigt ocksa när samma mammor inte förstar varför barnen ratar vatten. Jag vet inte, men rent logiskt sa hade jag väl inte heller druckit vatten om jag fatt saft hela tiden? Naja, hehe.

Kommentarer
Liselotte
2010-07-13 klockan 12:08:35    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Ska du sluta amma helt eller ska du bara komplettera med lite "riktig" mat?

Annika
2010-07-13 klockan 12:18:02    URL: http://cocci.blogg.se/

Jag ger det bara en gang om dagen, lite lunch. Amma slutar jag med när Isabella vill, gör det inte till mitt eget val. Gjorde samma sak med Alex, och han tröttnade pa att amma helt enkelt :)Vill inte göra värsta avvänjning och sa, jag tror stenhart pa att allt händer när barnen är redo, och att det da gar lätt och smidigt. Har som sagt funkat pa allt med Alex (än sa länge! :))

mamma
2010-07-13 klockan 13:26:45

Mums, det ser verkligen gott ut. Skulle man kunna få receptet. Ni får gärna fota detta stora ögonblick. Kram

Linda
2010-07-14 klockan 20:17:49    URL: http://lindazt.blogg.se/

Tyler drack i stort sett bara saft innan, först nu vid nio månader börjar han okeja vatten haha. Varför ska man envisas med att ge saften egentligen?! Helt onödigt, som du säger, men jag tycker att saft på sommaren är helt okej ändå :) något gott ibland är okej ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin