När katten är borta...

Igar var jag pa bio med svägerskorna, sa himla skönt att bara fa vara mig en liten stund. Lars begav sig hem till sin mor, tror inte han vagade vara ensam hemma med tva barn, hehe. Filmen var bra (Eclipse saklart!) även om det var vissa scener som jag hade hoppats skulle vara med. Dock var det en del andra scener som inte fanns med i boken (men som däremot var tagna fran "The short second life of Bree Tanner") och det var inte helt daligt gjort.

Under tiden som jag satt och relaxade i biostolen var det uppenbarligen full rulle med barnen. Lars sa att Isabella var bara upptagen med att le och charma hela tiden, och Alex, ja han är ju Alex, hehe.


När jag sag denna bilden hajjade jag till. Kan tycka att det är liiiite väl tidigt att sätta henne sadär, men ingenting hände, och jag har "skällt" lite pa Lars att inte tillata sana saker igen, hehe. Hans kommentar pa det var att da var det tur att jag inte sag när Alex även körde runt henne... PUST!
Men jag tycker att barn ska fa vara barn, och vill inte alls stressa fram att hon ska sitta och ga och sa vidare. Ibland blir man nästan rädd när man ser olika bloggar, hur mammorna verkar stressa sina barn till att göra saker i utvecklingen som de inte är redo för. Va fan, det är väl inte en tävling eller? Alla barn är olika, och tacka gudarna för det!


Gar inte att vara annat än glad!


Med tanke pa det stora gapet, antar jag att jag inte heller bör veta vad som är pa den skeden, hehe.


Happy 1



Jättehappy 2





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin