Fy fan säger jag bara

Idag sag jag nat sa där lagom grisigt. En mamma, med 3 barn alla i ganska ung alder, och en höggravid mage. Inget fel med det, om det inte hade varit för att hon fick runt med en cigarett i handen och kedjerökte. Tycker att det är rent äckligt, och kan man inte sluta röka sa borde man inte bli gravid! Jag vet att det är jobbigt att sluta röka (been there done that) men det tar inte lang tid innan det fysiska behovet är borta och det bara är det psykiska kvar, vanan att göra nat med händerna. Och snälla, kan man inte "offra" det för sitt ofödda barn, ja da borde man ta sig en odentlig jävla funderare! Ja, att se sant, det gör mig sur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin