Toppenhelg!

Denna helgen har utan problem varit den bästa helgen pa mycket länge, att vakna mandag morgon och känna sig totalt utvilad, nöjd och belaten är guld värt inför en ny vecka!
Fredagen började med att jag och Alex var ensamma hemma hela dagen, Lars hade armèmiddag och kom inte hem förrän runt midnatt nan gang. Det var skönt att kunna storstäda här hemma och göra saker i lagom takt istälelt för att "stressa" bort det att vara klart tills när Lars kommer hem fran jobbet. Han hade pratat med en massa av sina armèe kompisar, manga av dem ska fa barn samtidgt som Isabella kommer, och manga har precis fatt bebis nummer tva. Lars passade pa att fa lite inside information, hihi. De som har tva barn säger att det är lättare nu än vad det nansin varit, sa bade jag och Lars har lugnat ner oss ett litet hekto.

Lördagen akte vi och lämnade Alex hos farmor och farfar i nagra välförtjänta timmar (välförtjänta för oss da alltsa, hihi). För oss bar det vidare till lite shopping och ute lunch, Lars hittade nya jeans, en jacka och en T-shirt (allt i samma affär saklart, gissa vilket), jag köpte strumpor och tva linnen. Tycker inte alls att det är lönt att handla nat när det är sa kort tid kvar, även om det fanns en massa söta mamma kläder. Alexander hittade vi ingenting till, men däremot fick Isabella strumpor och "aka hem fran sjukhuset kläder". Otroligt söta sana om jag far säga det själv, hihi. Pa kvällen lagade jag tacos, Lars och Alex tog ett langt bad tillsammans, ja det var helt enkelt en riktigt härlig kväll!

Söndag morgon gick Lars och simmade, jag och Alex fixade lite här hemma. Eller naja, jag fixade och Alex stökade inte ner. Efter hans tupplur gick vi ut med hans trehjuling och skrattade lite, väl hemma var det sortering av bebiskläder pa schemat. Herre jisses vilka högar det var! Men nu har jag sorterat ut alla Alex i stl 80, och sorterat in alla Isabellas i stl 50-62. Det enda vi behöver nu är ett nytt klädskap till Alex för att fa riktigt ordning och reda!

Kort och gott har helgen varit helt underbar, och jag mar BRA! Naja, om jag skulle klaga lite sa finns det en massa sma graviditetskrämpor jag kan nämna, men lat oss latsas som att dem inte finns just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin