Fy tusans bubblans bananer!

I förrgar när vi satt och at middag började Alex helt plötsligt ändra färg i ansiktet och göra lite miner. Smack sa det sa spydde han över halva matbordet. Det var bara till att ta honom till ett bado ch sitta och mysa resten av kvällen. Inga mer "olyckor" blev det förrän pa natten när han spydde en liten en igen, stackare. Igar morse kände jag mig ganska hängig men trodde att det mest berodde pa sömnbristen efter natten. Vid 13 gick jag och Alex och tog en tuppis och vaknade inte förrän runt 17(!). Efter det tog det inte manga minuter innan det var dags för mig att bosätta mig inne pa toaletten, FY TUSAN VAD JAG HAR KRÄKTS! Sista kom inatt vid 1 eller sa, och nu känns det stabilt. Har till och med lyckats äta frukost bestaende av en knäckemacka och ett glas cola. Det allra värsta är nog värken jag har i hela kroppen, fick ta en Panodil imorse för att atminstone känna mig lite mänsklig.

Men slut pa gnället, Alex mar atminstone bra igen, förutom en lite snorig näsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin