Svettigt värre!

Puh, kom precis hem fran affären, och idag är det vaaarmt ute. Hade pa mig linne, kofta och jacka, Alex mössa och fleece jacka. Pa hemvägen akte mössan av (han började ju nästan koka därunder stackarn!) och jag gick med bade uppknäppt kofta och jacka och ända dör vi nästan av svett nu. Jag vet inte riktigt om jag vagar säga att varen är här, men sa som det ser ut pa prognosen sa väntas det inte en droppe mer snö, bara lite regn pa onsdag (dock 8 grader varmt, sa snön borde halla sig borta).

Kommentarer
martina
2010-02-22 klockan 17:30:15    URL: http://magotsuku.blogg.se/

plusgrader!? det var längesen.. här har vi massa minus fortfarande o snön bara vräker ner!

Madeleine
2010-02-22 klockan 17:48:26    URL: http://geekosaurus.se

Shit, hur lyckades du få på dig Alex mössa och fleece-jacka? :P pappahumor

Jenny
2010-02-22 klockan 20:41:09

Vi hade -28 i morse. Det sved i lungorna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin