Hos doktorn...

... idag gick det jättebra! Min vikt var "Jättebra" och hon var supernöjd med mig, känns alltid skönt att höra. Järnvärdet var lite daligt fortfarande, precis pa gränsen, sa jag har fatt fler järntabletter. Bella Bebis sag bra ut, hon har sjunkit ner lite mer sen sist, men inte fixerad än. Jag visade ocksa upp mina stackars klossar till fötter och Doktorn tyckte jättesynd om mig! Nu är jag beordrad att ligga med dem högt och ha dem i kallt vattenbad varje kväll. Uppenbarligen paverkar ocksa min extrema halfot det ännu mera, eftersom, enligt henne, vattnet inte riktigt har nanstans att ta vägen. Nästa besök kommer att ske veckan innan BF, och da ska vi ses pa sjukhuset, en lördag morgon. Det blir som ett vanligt besök, bara det att hon inte hade tid pa nat annat sätt. Nästa gang ska hon da försöka "reta hinnorna" lite sa att Bella Bebis kanske bestämmer sig för att titta ut lite tidigare, eller atminstone i tid, det tycker vi om!

Kommentarer
Evelina
2010-02-17 klockan 16:52:27    URL: http://happilyeverafter.se

ja fast så liten är den ju inte! Den sitter bara tajtare än innan, vilket inte är så konstigt eftersom jag fortfarande är typ 12 kilo plus sen vi gifte oss ;-).. Så om den inte passar bättre när jag är nere på min vanliga vikt igen så får jag såklart förstora den men innan dess nej. Är ju inte det lättaste med massa stenar vad jag har förstått!

Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥
2010-02-17 klockan 19:45:49    URL: http://emring.blogspot.com

Mysigt med en bebis!



All lycka inför den stundande förlossningen.

Trevlig kväll på dig

Kramelikram Camilla ♥ ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin