Härlig morgon!

Efter lördagens bravader sa blev söndagen mycket bättre. Fast jag tror lite att det var hela familjen som hade en dalig dag i lördags och att vi helt enkelt drog ner varandras humör, sa jag ska faktiskt inte skylla allt pa Alexander.
Igar begav vi oss till djurparken sa Alex fick mata lite getter och radjur, det älskar han. Glädgetjuten och skratten när de slickar hans händer sa det kittlas är ju helt underbara ljud för öronen. Resten av kvällen blev ganska lugn, och förhoppningsvis blir även hela denna veckan lugnare än förra. Pa onsdag är det doktorn som gäller, sen vet jag inte exakt när mitt pass är beräknat klar, men det borde vara denna veckan. Jag föreslog lite försiktigt till Lars att jag och Alex kanske skulle bege oss pa ett litet äventyr till Bern ensamma, sa att han slipper stressa pa jobbet för att köra dit, och da blev han jätteförvanad, för han hade velat föresla det själv, men tyckte att det kändes jättedumt att skicka mig ensam pa taget till Bern när jag är sa gravid som jag är. Herregud, jag är bara gravid, jag är för tusan inte döende! Men vi far se helt enkelt när det är klar, jag kanske inte är sa sugen om det blir sent och det är inom de tva sista veckorna av graviditeten, det kan kännas lite väl vagligt da, hihi.

För övrigt började morgonen perfekt med kaffeleverans tillsammans med en stor ask för att tacka oss för att vi är sa bra kunder (hahah). Ringde till Lars pa jobbet och fragade om jag och Alex fick öppna asken (självklart fick vi det, men jag tycker, även om vi är gifta, att det känns fräckt att öppna saker adresserade till Lars, sa jag brukar ALLTID ringa och kolla med honom.) Asken bestod av ett gäng helt underbart gudomliga kakor som snabbt slank ner varsinn hos mig och Alexander. Nu är det styrka som gäller för att inte sluka resten, hihi. Alska Nespresso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin