Gräsänka

Imorse akte Lars iväg som planerat, och kommer inte hem förrän imorgon kväll. Nu hoppas vi bara att Bella bebis har vett att halla sig inne ett tag till. Jag har förvisso lite svart att tro att jag skulle ha "turen" att hon skulle komma 3 veckor för tidigt. När Lars sa hejda till mig imorse kom han in med armèkläder, höll pa att fnittra ihjäl mig ju! Ropade tillbaka honom flera ganger för att fa mig en extra titt, hihi. Men sa far man göra när man är gravid, och ens man gar runt i uniform.

Idag är det stralande sol och klarbla himmel, och den allra sista snön har töat bort. Det förväntas 12 grader här, vagar jag äntligen säga att varen är här? Hoppas att jag orkar mig ut pa en längre promenad med Alex idag, annars är han nog nöjd med ett längre besök vid sandladan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin