Fuska lite

Eftersom vi hade en relativt slapp dag igar sa är det en del att göra idag med städning och sa, men inte mig emot, för da blir det ju mindre imorgon med och inte en sa "jobbig" fredagsstädning. I helgen funderar vi pa att aka iväg "hem" och kolla karnevalen, den är här i helgen ocksa, men hemma är ända hemma.
Nästa torsdag om allt gar som planerat sa ska jag och Alex pa äventyr i Bern (mitt pass är klart!). Tänkte ta en halvdags utflykt dit, med lite shopping och även äta lunch där, bara vi tva. Spännande! Till saken hör ju att jag aldrig tagit taget ensam till Bern innan, och jag har aldrig heller varit där ensam, sa det känns lite pirrigt. Men jag tycker att oavsett vart vi tar vägen sa borde vi hitta tillbaka till tagstationen, hihi. Tänkte passa pa att ta ett besök pa HM nu när inte Lars är med och kan paverka det där med rosa kläder, moaha. Dessutom kommer ju jag att vara "jäääättedeeeeprimerad" för att han kommer att vara borta 2 dagar, lite tröstshopping har man ju rätt till, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin