Dagens stressproblem

Jag tycker det är sa otroligt charmig hur manga uttrycker sin stress nu för tiden. Det räcker uppenbarligen inte med att säga att "Jag är sa stressad, hinner knappt göra nat". Nej, nu för tiden maste man verkligen poängtera ut EXAKT hur stressad man är och hur mycket man har att göra. Hur uttrycker man da stressen för att fa folk att första verkligen hur stressad man är? Jo, det brukar lata som följande: Jag är sa stressad, har haft sa mycket att göra att jag ligger flera hundra inlägg back pa bloggkoll!! Eller: "Jag är sa stressad, att jag inte ens har hunnit skörda i Farmville!! Och det värsta är, att när man läser detta sa hajar man till själv och tänker VA! Shit hon maste ha mycket att göra, har inte ens hunnit skörda. Och back i bloggkoll, hur vet man da var som händer i världen??

Jag har just nu 275 olästa inlägg pa bloggkoll. Det ni! Nu snackar vi att jag har haft stressigt! Skörda, det har jag dock hunnit göra, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin