(%=ç%("*=%*ç(&

Finns inte manga fler ord att beskriva detta med. Alska Nespresso var det ja... Inte längre! Alex har en lada i köket som är tillaten. En stund nu har jag hört honom leka i just denna ladan, med vad jag trodde var decilitermattet. Ack sa fel jag hade! Detta var synen som mötte mig i köket...



"Titta mamma, jag packade upp kaffet at dig"










Bilderna lyckas inte direkt fanga kaoset, det ser faktiskt mindre ut pa bilderna än vad det var, suck! Vi snackar 170 kapysler över hela golvet (jag hittade faktiskt 3 oöppnade rör).

Kommentarer
Lars
2010-02-15 klockan 10:21:12

Hahaha

mamma
2010-02-15 klockan 10:41:04

Herre jösses, och du klarade att krypa på alla fyra för att plocka upp dem. Jag är imponerad, men du har alltid varit envis. Du är ju faktiskt i nionde månaden Kram

Liselotte
2010-02-15 klockan 12:13:58

Gillar ankan som man ser där på bilderna också! Ser himla rolig ut... Men resten sur kaotiskt ut ;)

Annika
2010-02-15 klockan 12:23:24    URL: http://cocci.blogg.se/

Liselotte: Haha, ja hade han kunnat prata sa är jag säker pa att han hade skyllt allt pa just ankan, typ att han var kaffesugen eller nat. För tro mig, det var en del kapsyler i flabben pa den.

Liselotte
2010-02-15 klockan 12:45:35

Haha, ja en stor näbb har den allt! =) Tycker den är jättesöt men det tycker inte du antar jag efter att ha grävt efter kaffe i den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin