Packat och klart

Ja, atminstone jag och barnen. Lars har inte packat, men han är vuxen och klarar nog det själv.
Lägenheten är sa ren att jag nästan vill stanna hemma och njuta, vi slängde ut julgranen pa altanen och har plockat ner allt julpynt, jag har putsat fönster och Lars har dammsugat och moppat. Galet vad det gar snabbt och effektivt när man är tva! Och framför allt bäst för barnen att nan alltid kan busa med dem. Naja, kanske inte Isabella, hon kröp hellre efter dammsugaren när Lars dammsög än busade med mig och Alex. Semester är härligt!

Lars tar med sig sin bärbara, sa jag ska försöka uppdatera bloggen med bilder sa ofta jag kan/orkar/hinner.

Pa aterseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin