Onsdag

Och idag är det inte vilken onsdag som helst, nej idag fyller min man ar! Han har redan fatt sitt födelsedagspresent av mig, och han älskade den. Tur det, för billig var den inte. Han fick en väldigt fin flaska vin, av hans favorit"sort". Den är dock inte öppnad ännu, vi far se när det blir. Ett vin i 700 kronorsklassen ska liksom njutas vid ett speciellt tillfälle. Ska ocksa köpa med mig en bukett med blommor hem, men där är jag själviskt (igen!) för den far ju jag njuta av minst lika mycket.

Lars skulle försöka komma hem tidigt fran jobbet (tidigt menas att han kommer hem runt 17:15-17:30, tidigt liksom?) och da blir det ostfondue till middag. Alskar födelsedagar när man kan äta helgmat sadär mitt i veckan. Pa fredag är jag gräsänka, för da är det dags för Lars julmiddag nummer 2/3. Pa lördag ska vi shoppa loss lite (Lars har ingen taxi denna gangen och maste köra hem själv, sa han borde vara i tillstand att kunna köra bil pa lördag, hihi). Pa söndag beger vi oss norrut och hem till Svärpäronen pa raclette. Sen är det redan nästa vecka och julafton!

Idag hade jag och Lars ocksa en liten diskussion. Eller naja, jag diskuterade med honom. Eller diskuterade och diskuterade, jag förbjöd honom att göra en sak. En sak som han säger att han kommer att göra ända. Jag har nog aldrig förbjudit honom att göra nat innan, men va fan nu är jag trött pa denna saken, eller ja, människan. Efter 4 ar är det kanske dags att släppa taget och ja, lat säga inte skicka födelsedagssms? Ja, ni fattar nog exakt vad jag menar. Och Lars tänker skicka tillbaka och tacka... Ja, jag säger inget mer om saken, och sa till honom att vi kan prata om det imorgon, när han inte fyller ar längre. Men tills dess har jag nog glömt bort det, hehe. Tur för honom, vi kan spara diskussionen till nästa ar istället.

Kommentarer
Grinders.se
2010-12-16 klockan 20:57:54    URL: http://www.grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

Evelina
2010-12-17 klockan 20:53:46    URL: http://happilyeverafter.se

Grattis till din man! Hihi jag var också lite självisk när det gällde födelsedagspresent i år, en utekväll för bara oss två :-D Men det uppskattades!



Låter inte kul det där sista? Nån som inte hör av sig annars?



Jo Sorel var det också ja! De passar nog nästan bättre för lite bredare fötter, i alla fall min modell. Jag har smala men långa fötter och det hade inte skadat om jag hade lite mer på bredden. Så jag tror att de skulle passa bra till dig då :-). Mina fötter har också växt, knasigt att de gör det!?



KRAM

Evelina
2010-12-17 klockan 21:06:36    URL: http://happilyeverafter.se

Men va!? Ja det där låter ju inte skoj! Gå vidare någon liksom ;-)...



Sorel är visst väldigt utplockat men på nätet kan man nog hitta lite här och var. Letade upp den här sidan lite snabbt:

http://www.altrec.com/sorel-boots/womens-joan-of-arctic-snow-boot

Den modellen jag har och verkar finnas i din storlek!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin