Nä nu blir jag förbannad

Läste precis en sa otroligt korkad kommentar angaende vad som hände i Stockholm igar (hemskt). Kontentan av kommenteran var att människan i fraga inte var förvanad eftersom det är sa "dom" beter sig. Da kan jag inte mer än att fraga, vilka "dom"? 29ariga personer? För jag känner en del sana, och nej, inte en enda av dem skulle nog fa samma idè. Män i största allmänhet? Nog för att vissa karlar kan bete sig jäkligt dumt ibland (dassaringen, behöver jag säga mer??). Eller menar människan muslimer? För jag känner en del sana med, och nej, inte en enda skulle jag anklaga för att vara självmordbombare. Helt sjukt att folk drar alla över samma gräns. Och om vi nu pratar om "dem", lat oss tänka tillbaka. Äter du falafel? Kebab? Tack sa mycket "dom"! Pizza, pasta, potatis? Igen, tack "dom"! Smäller du smällare pa nyar? Tack igen "dom". Ja, listan kan göras laaaaang, pa vad "dom" har ställt till med i Sverige (med dem menar jag inte enbart muslimer, utan alla som inte har svenska förfädrar langt tillbaka i tiden.) OCH, om vi nu ska snacka, ga in här och läs. För VI är fan inte sa jävla mycket bättre heller. Vill du titta snett pa nästa muslimska människan du ser pa gatan, titta först en kristen person i spegeln och se om "VI" är sa jävla mycket bättre?

Det som skrämmer mig lika mycket i världen som självmordsbombare är dessa stackars okunniga sma amöbor som kallar dem för "dom" och som röstar in SvD i riksdagen.

Och ja, jag är trött och irriterad och borde nog inte blogga om detta, men nu är jag iallafall inte fly förbannad längre.

UPDATE: Nu far ju folk ge sig. Läste ytterligare en kommentar som säger ungefär "hoppas att polisen haller koll pa alla araber i Sverige sa att detta inte händer igen." OK??? Sa nu gäller det alltsa inte bara muslimer, utan alla araber i största allmänhet? Men skitbra! Ska vi komma överens samtidigt att alla europèer är som ja, Hitler da eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin