Eftermiddag

Konversation mellan mig och Lars när jag ringer honom pa jobbet:
A: Min space funkar inte (halvt förtvivlad)
L: Ursäkta va?
A: Min space FUNKAR INTE.
L: Va?
A: Va fan. Min space. Space space space (lagom road vid detta laget)
L: Vilka droger har du tagit?
A: Space pa tangentbordet...
L: Ahaaaaa. Dra ut kabeln till tangentbordet.
A: Vilken kabel?
L: Men, den till tangentbordet.
A: Men va fan, det sitter femtioelva kablar där bak.
L: Det är en USB kabel...
A: Och hur fan ser en san ut... (nu börjar jag bli lite lagom irriterad).

Sagt men gjort, jag fick ut kabelhelvetet och nu funkar min space igen, fniss.

Isabella ligger och sover, försöker fortfarande vänja mig vid hennes en lang tuppis/ dag. Helt plötsligt när det är bara jag och Alex sa far jag sa mycket gjort här hemma, underbart. Ikväll är det ocksa dags för min sista tyskkurs denna terminen, sa imorgon har jag officiellt jullov! Om 11 dagar är det julafton, och idag om exakt tva veckor har sitter vi nog vid bagagutlämningen, eller med lite tur pa taget mot Lund! (Planet landar 14:05 pa Kastrup) Pirr i hela kroppen, jag längtar helt vansinnigt. Det var först idag som det gick upp för mig att vi aker hem snart, har nog haft alltför mycket i huvudet för att hinna tänka efter. Vi far även denna gangen skjuts till Zürich, helt underbart det med.

Imorgon ska vi träffa Wilma, ja det vill säga om inte bebis har kommit inatt, hihi. Ska ocksa se om Mischa har tid i dagarna, vi har en del kakor och godis kvar sen igar som vi behöver hjälp med att äta upp.

Kommentarer
Prebenelina
2011-06-06 klockan 11:48:26    URL: http://prebenelina.blog13.com

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin