Tandläkaren

Idag har jag bokat tid till Alex hos tandläkaren. Kände att det kanske var dags för honom att bekanta sig, men ocksa för att Lars har uppmärksammat att han blöder lite fran tandköttet vid tandborstning. Kollar gärna upp sana saker snabbt. Nu har vi san otrolig tur att en tandläkare här i byn är svenska, och hon tar med glädje emot oss som patienter. Var helt underbart när jag fick tillbaka svaret pa intresseanmälan pa svenska, och inte nog med det, det var "adresserat" Hej Annika!. Inget jävla Frau Zimmerli här inte, halleluja!

Kommentarer
Emelie- 2 barnsmamma<3
2010-08-19 klockan 08:38:19    URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Å vad skönt att veta! Då ska jag inte oroa mig mer över det, tack så mycket!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin