Välkommen ny vecka!

Usch det är alltid lika trakigt att vakna upp utan Lars, men nu kommer han ju hem imorgon, wee. Har inte sovit sa gott inatt heller, vet inte om det är min "oro" som har smittat av sig, men Isabella har knorrat och haft sig hela natten. Inte gratit en enda gang, utan bara gjort ljud. Eller sa kanske hon later sa varje natt, bara jag som brukar sova bättre och inte höra det?

Veckan som kommer bjuder pa massa massa saker. Lars är ju som sagt borta, kommer hem imorgon kväll. Onsdag morgon är det dags för efterkontroll, ska bli skönt att se om allt är bra och fa det bekräftat att man är "aterställd". Och da far jag ga in och bada igen, wehee! (Den där andra saken far man ju ocksa göra igen, wooohoooo, haha). Klockan 10 ska vi vara där (självklart följer ju Lars med). Sen 13:20 ska vi vara i Bern och fixa pass till Alexander och Isabella, sa planen är att vi aker direkt efter doktorn och sen äter lunch i Bern, mysigt värre. Pa torsdag (fast detta paverkar inte mig direkt) kommer svärfar till Lars jobb och de ska ha rundvisning. Pa fredag är det dags för barnen att ga till doktorn, Alex har 2 ars kontroll och Isabella har 1 manads kontroll. Tycker det ska bli jättekul att se hur de växer, och framför allt se sa att Isabella växer som hon ska (fast rent klädesstorleksmässigt sa växer hon som ogräs).
Veckan kommer att avslutas med grillning hos svärmor och svärfar pa söndag, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin