Lite mer sömn tack!

Inatt har jag sovit värre än pa länge. Vara *infoga valfria ord* grannar börjae kvällen med att braka, tror det var det värsta hittills. De slängde saker i golvet, i väggar och, kan bara anta, pa varandra. De fortsatte gräla fram till sent pa natten, som de har tillbringat resten med att flytta och dra möbler över golvet. Hela natten! Och, de haller fortfarande pa. Fast jag försöker se det positiva i det hela, de haller ju faktiskt pa att flytta, snart är det slut med denna skiten. Det som gjorde mig mest förbannad igar, och som gjorde sa att Lars nästan fick halla fast mig, var när Alex vaknade runt 22 och var jätterädd för att de skrek sa pass, och vägrade sova nan annanstans än i varan säng, sa rädd var han, plutten.

Idag blir det en lugn dag, imorgon eftermiddag beger sig Lars till Tyskland och kommer hem tisdag kväll nangang. Det är utställning/marknad/vet inte vad jag ska kalla det, i byn, sa det blir en sväng dit, men det är allt. Nästa helg är vi bjudna till svärmor pa grillning, det tycker vi om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin