Längtan!

Nu börjar det närma sig, nu aker vi snart hem! Ungefär en manad kvar, nu kan man börja nedräkningen. Mest kul (förutom att träffa alla vänner saklart) är Maddes student. Dels kan jag inte fatta att den lilla kotten inte är en liten kotte längre. Jag menar, det var väl igar som hon föddes och barnmorskan fragade om jag ville klippa navelsträngen (nej tack!) och som hon visade moderkakan (fy tusan, det var vidrigt, haha). Det känns som igar som jag och Annelie spökade ut henne i olika outfits och rakade hennes ben (där har jag för mig att mamma protesterade ganska vilt och mumlade nat om att socialen kommer att komma om de ser att hennes typ 3 ariga dotter har rakade ben, haha). Ja, listan kan göras oändligt. Denna kotten tar alltsa studenten *snyft*. Och, andra plats roliga saker är ju att Liselotte kommer, min kära kusin som jag inte träffat pa alltför länge. Ser henne nästan som nan halvsyster eller sa, snarare än kusin, efter att ha umgatts, tycker jag iallafall, ganska mycket när vi var sma. Detta kommer att bli sa kul, jag längtar nat sa vansinnigt!

Kommentarer
Liselotte
2010-04-27 klockan 11:13:57    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Det var verkligen en höjdpunkt när vi åkte ner till Lund! Jag minns massvis med saker som vi gjort som var helkul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin