Eftermiddagsplaner

I eftermiddag kommer svägerskan över, vi ska ut pa promenad, handla fika och sen var idèen att sitta pa altanen och njuta av det utlovade solskenet, men eftersom det för tillfället regnar sa vetetusan vart den prognosen tog vägen. De har ocksa utlovat runt 20 grader och sol hela söndag, sa Zoo blir det definitivt! Vi ska ta med picknick och äta där sa att vi kan aka hemifran tidigt. Jag är sa säker pa att Alex kommer att älska det, redan sist vi var där, i maj förra aret sa var han hel sald, sa nu borde det ju vara ännu roligare. Längtar!

Kommentarer
Evelina
2010-04-15 klockan 12:05:41    URL: http://happilyeverafter.se

Vad mysigt med zoo!



Haha jag håller med om allt du skrev, men jag vill inte skriva så öppet om mitt sexlivet på bloggen ;-)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin