Efterkontroll och pass

Igar var en san dag som man bara vill krypa tillbaka i sängen och latsas som att man inte finns. Anledningen var bada karlarna i familjen, som uppenbarligen borde ha krypit tillbaka till sina sma halor.
Vi fick dock en del gjort iallafall, dels var det dags för efterkontroll för min del, alltid lika kul när man far höra saker om sig själv som man inte ens visste, haha. Men det är sana intim saker som far stanna mellan en kvinna och hennes gynekolog. Dock var allt perfekt, och jag är nu officiellt "kroppslig aterhämtad". Naja, jag har nagra fa kilo kvar, men efter 6 veckor sa är det mer än tillatet!
Efter det var det dags att ta sig till Bern och fixa pass till Isabella och Alexander, det var en intressant upplevelse. Nan som lyckats fa en 6 veckor och en 2 aring att ligga stilla, rakt huvud, stängd mun och titta in i kameran? Nej, just det, haha. Men jag hade mina sma trix och knep och till slut gick det (Alex till exempel hade jättesvart att stänga munnen, sa jag slängde in ett tuggummi som han sög pa, haha).

I helgen blir det möte med Alex faster och "farbror", vi ska ha ne glasscafè date, och söndag grillning hos svärmor. Helg snart, tack sa mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin