Gardagen

Igar hade vi en liten middagsbjudning da Lars gammelmorbror fran Canada är här och hälsar pa. Och oj vad trevligt det var! Lars mormor och morfar och mamma kom ocksa, och det var en väldigt bra kväll. Lars var rent salig pa kvällen när dem gick hem över att jag hade gjort allt sa bra och förberett och städat och fixat och donat och att allt flöt sa bra. Hihi, sant beröm tackar man inte nej till. Han sa att det var rent uppfriskande att se hur pratglad jag var och hur trevligt jag hade det. Eftersom det inte är ofta som man kan prata flytande med folk här sa var det verkligen en annorlunda upplevelse. Hans gammelmorbrors (vilket later sa lustigt att säga till en 66 aring) fru kommer fran Sydafrika och kunde inte tyska hon heller, sa vi babblade pa hela kvällen. Tror att det var skönt för henne med att fa prata av sig lite.
Alex var överlycklig över all uppmärksamhet, saklart, och somnade som en stock i famnen pa gammelgammelmorbror. De har ett barnbarn som bara är nagra manader äldre än alex sa han hade guppvanan om man säger sa. Lite lustigt ocksa är att de ska fa ett nytt barnbarn i början pa mars, sa nästan precis när Bebis kommer.
Vi blev flera ganger under kvällen uppmuntrade till att vi ska aka till Canada och hälsa pa nan gang, och det vill jag lova att det är definitivt nat som vi kommer att göra väldigt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin