Aven jobbiga dagar har lyckligt slut!

Igar var en san dag som man bara önskar att man kunde dra täcket över huvudet och bara ligga i sängen hela dagen. Alexander var minst sagt en besatt demonisk skitunge som ungefär skrek, trotsade slogs och gapade hela dagen. Vi bada hade sovit daligt pa natten eftersom Alexander lag i sin säng och skruvade och vände pa sig hela natten nästan. Sen vaknade han tidigt när Lars gick till jobbet och vägrade somna om. En tuppis sen pa dagen var det inte tal om utan även den blev ganska sa orolig. Trött, huvudvärk och rent slut sag jag inte riktigt fram emot en likadan kväll som dagen.
Men kvällen blev dra! Alex somnade gosigt och jag kunde äntligen andas ut lite! Kvällen slutade med mys pa soffan och en Alexander som kom uttraskande fran sovrummet och somnade i min famn. Gulleplutt! Innan jag och Lars somnade diskuterade vi idéen att köpa ett sommarhus i Smaland eller Skane, en idè som vi nog kommer att prata mycket mer om inom en snar framtid!

Kommentarer
Mamma
2009-09-09 klockan 18:16:16

Det där med sommarhus låter som en mycket bra ide.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin