Uppe med tuppen

Klockan är lite efter halv 8, och jag har redan varit vaken lite mer än 1 timme, härligt! Eftersom Alex bestämt sig för att inte sova längre än till max kl 7 varje morgon sa tar jag och Lars en morgon var pa helgerna. Sa imorgon är det min tur att ligga och sussa kudde halva morgonen, jippie! Vardagarna är enklare, da tar Lars helt enkelt hand om honom hela morgonen, han är ju liksom uppe ända.

Idag är vi halvvägs, det vill säga, halva tiden har gatt innan Bebis är här! Helt galet vad tiden gar snabbt. Har fortfarande inte känt den där ordentliga ninja sparken, men UL för bara nagra dagar sen visade ju en liten vilde, sa det är nog dags att jag lugnar ner mig pa den fronten. Jag känner ju förvisso rörelser, men det är inte samma sak.

Senare idag bär det av för lite shopping, nya skor star HÖGT pa listan!

Kommentarer
Fru Evelina
2009-10-24 klockan 11:34:42    URL: http://happilyeverafter.se

haha jamen det roliga är ju att det är gravida OCKSÅ som skriver såna kommentarer att "evelina, stressa inte för han kommer när han är redo"... det är ju det jag skriver hela tiden!??



HÄRLIGT att du och bebis är halvvägs redan!! Mår du bra nu och så? jag hade en löjligt bra period innan det började bli tungt med magen hihi..



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin