Turist? Javisst!

När Alexander sov i barnvagnen och jag inte var upptagen med att dricka kaffe roade jag mig med att ta en del turistbilder. Det var riktigt kul att leta efter sana riktigt turistiga turist motiv, och jag tycker faktiskt att jag lyckades ganska sa bra!



Dessa bilderna var ju bara ett maste i min turisthjärna! Tyvärr fanns ju inte Lund med (varför liksom, metropolen Lund borde vara ett maste pa varje världskarta!) Dock kändes det som att Köpenhamn kunde duga.


Dessa bilderna var ju bara ett maste, hemma, men ända borta!



 

 

Behöver inte förklara detta med mer än vad skylten säger? Det var dock lite smastavfel där inne, som Fishkuset, och sana sma detaljer, haha.

 

Typiskt Skandinvien?




Kyrka i Skandinaviska delen. Här inne kan man, om man vill ha sitt bröllop, dock inte Las Vegas style utan man maste faktisk boka in sig ett tag i förväg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin