Stolthet!

För sisadär 1 1/2 ar sen eller sa sa köpte jag en orkidè pa IKEA. Den var hur fin som helst när den blommade, men när den slutade blomma sa glömde jag nästan bort den. Det ledde till att själva pinnen vissnade helt, och efter mycket funderande fram och tillbaka sa bestämde jag mig för att klippa av den och hoppas pa ett mirakel. I 1 1/2 ar nu har jag tagit hand och daltat med min blomma, och gett den 1 msk vatten i veckan (uppmaning av svärfar) torkat bladen och tröstat lilla blomman. Och nu har det hänt ett MIRAKEL!


 

Jag kan ju inte annat än att erkänna att jag är riktigt stolt, och nu väntar jag bara pa att den ska blomma igen, hihi. Det är sa skönt när sana sma saker i livet kan göra sa att man känner sig sa BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin