Julpynt

De har ju börjat sa "smatt" i affärerna att ta fram julpyntet, och det kryper i hela kroppen pa mig av ren glädje! Jag vet inte om det är för att jag är gravid, eller för att jag har en större familj nu, som gör sa att jag inte ens funderar pa att gnälla över att det blir tidigare och tidigarea varje ar, för detta aret verkligen längtar jag! Jag smakikade lite igar inne pa Coop och hittade en massa tjusigt. Förklarade fint för Lars att även om de  skulle bli att jag handlar julpynt för nagra tusenlappar (hihi) sa far han ju ha med avskrivning à sisadär en 20 ar eller sa, sa länge det haller, sa egentligen är det inte sa dyrt. När jag började "klura" pa hur jag skulle hänga upp fönster dekorationer och han började ge tips och idèer, da visste jag att jag vunnit diskussionen, hihihi.

Skynda dig nu julen!

Kommentarer
LIselotte
2009-10-27 klockan 10:07:07    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Kul att vi har samma längtan inför julen!

Fru Evelina
2009-10-28 klockan 08:38:18    URL: http://happilyeverafter.se

hihi jag tror alla vuxna ser fram emot julen eftersom man minns hur mysigt det var när man var liten. eller nåt sånt. mysigt är det iaf, jag längtar massor också!!



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin