Halva veckan borta redan?

Jag förstar inte alls var tiden tar vägen, det säger bara swosh sa är det ny vecka, eller som nu, redan halvvägs igenom! Igar hade jag planerat att städa fint och ha maten klar när Lars kom hem. Komma hem till lukten av mat blandat med nystädad lägenhet. Ja, det gick ju inte alls som jag hade tänkt mig och maten var inte ens halvvägs klar när han kom. Gardagen verkligen bara försann!

Jag kollade in lite julpynt, och jisses vilka grejer det finns. Utan att överdriva, säkert 10 olika sorters snöspray till fönstret. En utlovade "glow effekt" vetetusan om man vagar sig pa nat sant. Men annars har jag en del idèer om hur de ska se ut här. Nu väntar vi bara pa julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin