Halloween monster

För en stund sen kom Alexander in med hela munnen proppfull av okänd substans, och han var som en galning och bet ihop sa hart att det var inte en chans att jag fick upp munnen för att titta efter vad det var för nat. Min lilla tröst i det hela var att hans kinder var helt utspända som en liten hamster, sa atminstone var det inte nat i storlek som kan fastna i halsen. Men när han sen började dregla orange dreggel, da började jag bli lagom kondunderat. Efter lite lockande med mitt tuggummi (han älskar starka mint tuggummi) sa öppnade han snällt munnen. Där inne, var en stor bit, finriven morot! Det maste ha varit biten han fick igar när jag lagade mat, som han hade gömt undan för senare bruk. Ibland blir jag inte klok pa detta lilla djuret här hemma, hihih.

Kommentarer
Fru Evelina
2009-10-22 klockan 10:24:37    URL: http://happilyeverafter.se

äsch det får bli som det blir. man kan ju inte ha det sterilt som ett fängelse bara för att man har en busig bebis hemma. får se till att hålla honom sysselsatt på annat vis :-)...

Fru Evelina
2009-10-22 klockan 10:30:23    URL: http://happilyeverafter.se

haha förstår det! vi har lite samma här hemma med två missar som springer in och ut och fäller... menade inte sterilt på det viset dock, utan mer att plocka undan allt som är inom räckhåll, prylar och så. får hoppas på att vi får en lite mindre nyfiken son på såna saker hihi... syrran och hennes karl har maaaassa sladdar och grejer inom synhåll men det verkar inte vara intressant som tur var.



kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin