Förkylning pa g?

Helt underligt, madde hur bra som helst imorse, sen efter lunch gick jag och tog en tuppis med Alex och vaknade upp tung i huvudet och ont i halsen. Alex är snorig och lite smatt hängig. Konstigt att det kan komma bara sadär?
Men jag är inte den som är den, en förkylning hade jag ju faktiskt räknat med, sa det är bara till att göra det bästa. Imorgon ska jag köpa lite vitaminer och en massa frukt och smaskens som jag och Alex kan slänga i oss. För sa sjuka pa söndag sa att vi inte kan ga pa kalas, det existerar inte! I värsta fall far vi komma lite senare och kanske ga lite tidigare, men dit ska vi iallafall! Kan ju för allt i världen inte missa gammelmormors 80ars dag!!!


Kommentarer
Fru Evelina
2009-10-26 klockan 20:45:44    URL: http://happilyeverafter.se

du är så söt! tack för din fina kommentar om blomman :-)



hoppas att ni inte blir sjuka på riktigt och hinner bekämpa förkylningen i tid! drick myyycket vatten och ät c-vitamin och vitlök!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin