Födelsedagar

Igar fragade Lars mig vad jag vill ha i födelsedagspresent. Men vad vill jag ha? Jag har allt jag kan önska mig, och ser inte riktigt vitsen i att springa runt med typ ett diamanthalsband (haha fast det har jag ju redan ett, hihi). Men ni förstar vad jag menar? Jag har en frisk son, en perfekt man, en underbar lägenhet och en massa massa annat. Men uppenbarligen hade Lars nat i atanke att köpa till mig, sa jag sa bara till honom, att om han har planerat att köpa nat sa är det ok, men om han känner att han blir stressad och panikslagen över vad han ska köpa till mig, da ska han strunta i det. Dessutom har vi ju redan middag och bio date planerad, det kan inte bli bättre!
Jag passade pa att fraga Lars vad han ville ha, men han ville inte att jag skulle köpa nat till honom, utan överraska honom som jag gjort alla andra ar. När han fyllde 31 sa fick han en lista med 31 orsaker till att jag älskar honom, när han fyllde 30 fick han ett laaaangt brev (som fick honom att grata länge, sa det var ett grymt brev!). Sa efter lite klurande igar kväll kom jag pa den ABSOLUT bästa presenten, och med lite (läs en MASSA) hjälp fran underbara syster kommer detta att bli riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin