Vad hittar man här da?

Idag satte jag upp juldekorationer i vardagsrums fönstret, och snabbt som blixten när jag stod pa stolen lyckades Alex sno en gardin mojäng (alltsa sana som man hänger upp gardinerna med) och tjopp! sa det sa lag den i Lars dator. När Lars kom hem över lunchen berättade jag vad som hade hänt och sa till Lars att han nog borde ta ut den. Och detta är vad vi hittade....







(Kass kvalitè pa bilderna, jag vet, men jag höll verkligen pa att dö av skratt när jag tog dem.)

Kommentarer
Anonym
2009-11-26 klockan 16:09:35

Hahaha, tack för att du bjöd mig och mina kollegor på ett gott skratt :)

Johanna
2009-11-26 klockan 16:13:42

Kom namnet med nu då??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin