Chock!

Ibland är det tur att man sitter ner när vissa saker händer. Alldeles precis sa gick jag in pa Alex rum och började städa. Alexander kommer efter nagra minuter, ställer sig framför mig och säger, och nu menar jag helt och hallet perfekt "Mamma, vad gör du?". Jag tappade verkligen hakan och blev helt chockad. Det lät sa otroligt härligt, och jag var verkligen inte beredd pa det!
Nu vet jag ju inte hur mycket "slump" det är, men alltid när han gör nat dumt, sa säger jag till honom "Alexander, var gör du!", sa han hör ju den meningen flera ganger om dagen (haha). Kan det helt enkelt vara sa att han tyckte att jag gjorde dumheter som städade hans rum, och da härmade mig? Oavsett vad, GULLUNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin