Karlar

I varan gamla lägenhet tillbringade vi 2 1/2 ar. Det tog mig ungefär 2 av dem aren att lära Lars att det är ok om han ställer ut sin kaffekopp i köket pa morgonen sa att jag slipper att jaga kaffekoppar halva dagen.
Nu har vi diskmaskin, och da kan man ju tro att jag slipper detta problemet. Men nej nej nej. Han tar sin kaffekopp, kredits att han ställer ut den i köket, och ställer den pa diskmaskinen. Inte i, inte i vasken, utan pa den jäkla maskinen. Jag undrar hur svart det kan vara att göra en eller tva extra rörelser och öppna diskmaskinen och ställa in kaffekoppen? Eftersom det uppenbarligen är komplicerat för en karl att göra detta räknar jag med en säg 3 ar denna gangen att lära sig detta mirakel.

Kommentarer
Madde
2009-05-20 klockan 11:01:11    URL: http://metrobloggen.se/mrsbh

Jag har samma problem- fast med strumpor pà golvet. Likt förbannat hamnar de där varje kväll, fast tvättkorgen är runt om hörnet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin