Världen enligt Alexander

Det finns ingen som är snyggare charmigare eller coolare än vad jag är- Därför älskar jag att spegla mig och kan tillbringa langa stunder att bara titta pa mig själv.

Badskum är till för att ätas- Allt annat är bara struntprat!

Far jag kött pa min tallrik maste jag slänga det i golvet x antal ganger, allt för att se till sa att djuret verkligen är dött! Grönsaker räcker det att man daskar till lite pa bordet, för att fa bort skit om sant skulle ha hamnat pa dem.

Vatten kan man dricka da och da, men största anledningen till att det finns är för att spotta ut det pa diverse ställen, roligaste fran stolen ner till golvet för da plaskar det sa härligt.

Det bästa med helger och att vakna upp brevid mamma och pappa är att det tar ett par minuter innan de vaknar till liv. Detta innebär att jag en liten stund iallafall har full tillgang till diverse roliga saker, favvisarna är att pilla in mina sma fingrar pa olika ställen, öron och näsor klar favorit!

Far jag inte exakt som jag vill, när jag vill det ger jag ifran ett illvral. Nan gang kanske det hjälper och jag far göra alla dumheter jag vill??

Strumpor är endast till för att dras av fötterna, gärna sekunden efter att dem akt pa.

Far du en kaka ska du stoppa in hela i munnen direkt, annars kanske nan tar den fran dig.

Allt i lägenheten som är 0-1m fran golvhöjd tillhör mig och ingen annan. Skulle nan vara dum nog att ställa nat pa mina ytor, sa far dem faktiskt skylla sig själva att jag tar det.


Kommentarer
Johanna
2009-03-17 klockan 11:05:49

Hahaha.. Går ju inte att annat än älska honom:)

Mamma
2009-03-17 klockan 18:47:17

Man kan ju inte annat en skratta, även om ni har lätt att hålla er. Kunde inte uttryckt det bättre hur det är att bo ihop med en 1-åring


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin