Suck!

De senaste dagarna har jag lyckats fanga en massa charmiga blider pa Alexander som jag tänkte dela med mig av. Vad är da problemet? Jo, jag hittar inte den sablans usb kabel! Far sätta Lars pa att fortsätta leta när han kommer hem.

Igar pa restaurangen gick det jättebra, jag tycker sa mycket om hon som har hand om den och hon verkar riktigt duktig. Och hon fragade saker som vi inte alls hade tänkt pa, till exempel om det är ok att de serverar likör till kaffet, sana smasaker. Nu blir menyn som följand:

Förrätt: Sparriskräm soppa

Huvudrätt 1: Kycklingbröst med svamp, garnerat med grönsaker
Huvudrätt 2: Oxfilê med örtkryddat smör, garnerat med grönsaker
Bada serveras med dauphinpotatis (tror det var sa det stavades)

Efterrätt: Bröllopstarta i maräng med ett lager vaniljglass, ett lager jordgubbsglass, ett lager citronsorbet, garnerat med olika färska frukter
Serveras med kaffe och likör

Later inte det helt smasken? Sen innan dess pa apèron(en) sa har Alexanders "farfar" gatt lite till överdrift och funderar pa att servera bade ostpaj och en massa annat smatt och gatt. Jag och Lars försöker fa honom att lugna sig lite, sa att inte alla äter sig mätta redan där, hihi.

Nu är det bara 1 vecka kvar!

Kommentarer
Mamma
2009-03-20 klockan 11:29:27

Mums, mums, får nog ta med extra stora kläder, med resår i midjan och löst hängande tunikor. Kan man ha det på bröllop?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin