Pa schemat idag

Idag ska jag iväg och betala bröllopet och lämna in laten som vi ska ha i slutet. Jag var lite osäker över valet, för det kommer att bli saaa sötsliskigt, men det är som min smarta syster sa, kan ett bröllop bli för romantiskt? Hon har en poäng där.

Sen ikväll ska vi köra hem till Lars mamma och lämna av Alexander för att sedan köra vidare till restaurangen och bestämma meny och vin och dessert med dem, ska bli riktigt kul. Pa lördag ska vi hämta ringarna, wee! Fattar dock inte hur jag ska klara att inte fa ha den pa mig tills bröllopet. Far man fuska? Hihi.

Kommentarer
Johanna
2009-03-19 klockan 11:52:45

Den är så fin! Jag hade lätt börjat stortjuta om jag hade varit där, fast det hade jag nog gjort oavsett sång:P

Jag hoppas det blir mycket bilder och mycket rapportering sen... Jag blir helt nervös när jag tänker på att det är så snart, haha... Kan inte ens föreställa mig hur det är med dina nerver:)

Anonym
2009-03-19 klockan 20:15:05

Nej, man får inte fuska! Tänk inte ens tanken... ;) (eller ok, men i din ensamhet, så gjorde jag med förlovningsringen haha)

Liselotte
2009-03-19 klockan 20:15:47

Ja, det var min kommentar som råkade bli anonym!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin