Min stackars skärm

Igar var en mindre bra dag, av manga olika anledningar. Och igar, av alla dagar sa bestämde sig min älskade skärm att det var dags att lämna denna världen. Helt oväntat, och jag hann inte ens säga hejda! När Lars kom hem gjorde han ett försök att ateruppliva den, men det var försent. Sa nu har vi beställt en ny skärm som kommer inom 3 dagar. Vad är da problemet? Widescreen! Halla ja! Jag fick sitta pa Lars widescreen igar, och jag kände mig som en sanhär:


Tänk sa kommer jag att se ut sa lagom till bröllopet?!

Kommentarer
°• Ida Josefin Engdahl
2009-03-11 klockan 09:25:03    URL: http://augusitibaarn.webblogg.se/

Vilken söt liten knott ;)

Johanna
2009-03-11 klockan 10:07:41

Hahaha.... Förlåt, men det där var skitkul!!!

Mamma
2009-03-11 klockan 11:06:29

Ska du vara en sådan vacker brud. Kronprinsessan, släng dig i väggen, här kommer du att ligga i lä


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin