Lite mycket

Jag far nog erkänna att det känns som att det är lite mycket pa gang just nu. Inte bara bröllop som ska planeras, utan även Alexanders 1 ars kalas, bara 2 veckor efter bröllopet, för att följas av en flytt, 2 veckor efter kalaset. Jisses känns det ungefär just nu. Min hjärna är full av tankar at höger och vänster, och jag börjar fa lite svart att samla ihop dem. Det bästa är da, att jag har Lars. Han lyckas halla mig nere och ta hand om en massa andra grejer. Igar kväll när allt var lugnt (med allt menar jag naturligtvis Alexander) sa satte vi oss ner och tog ett glas vin och skalade för oss, att vi faktiskt lyckats med planerna inför bröllopet sa bra som vi har. Det förtjänade vi!

För övrigt börjar det kännas i kroppen att det kanske skulle vara dags för ett syskon till Alexander. Plockade undan lite av hans urvuxna kläder och stoppade bland allt annat (vi har en hel resväska fylld) och da kändes det till i maggropen att det hade varit sa mysigt att fa ta fram alla dem kläderna igen, tänk alla sma mini mini kläderna som Alex hade de första dagarna! Uppenbarligen är jag inte heller den enda i denna familjen som känner sa, för Lars satt och drömde sig iväg häromdagen. Da satt han och tänkte pa bebisnamn, till, som han sa som att det var världens självklarhet, den nya bebisen. Jag var tvungen att lite fint kolla sa att han inte hade tappat nagra skruvar och visste att jag inte var gravid, haha.

Kommentarer
Anonym
2009-03-09 klockan 16:58:58

Det rinner sockersött från er också. Stressa inte upp dig, det kommer att bli eran dag, precis som när ni fick Alex.Vi längtar efter att hjälpa till att den blir sådan. Kram MoP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin