Helgen som gatt

Denna helgen har varit en riktigt lang helg, antar att det beror pa att lillskiten tyckte att det var dags att starta dagen redan kl 7 bade lördag och söndag?
Igar fick vi gjort en massa saker, shoppade nästan allt det sista till bröllopet (det sista som är kvar är en kostym till Lars, haha, men det är faktiskt inte mitt problem) och at lunch ute. Allt avklarat innan kl 11 pa morgonen! Resten av dagen var ganska lugn och skön, smapackade lite och smastädade lite.

Idag har vi varit pa promenad ute i skogen, sen har jag packat lite mera och vi har betalt skatt (later ganska kul att säga sa). Men ungefär gjort skattedeklaration. Jag har ocksa, tack vare packningen lyckats Alexander säkra större delen av lägenheten, sa det som ger mig huvudvärk under dagarna borde nu vara... borta!

Nästa vecka har vi flyttfirmor som ska inspektera lägenheten och ge oss pris. Sen antar jag att det blir nat besök hos svärmor, eftersom de varit en vecka i Egypten, och borde komma hem ikväll. Annars har vi lovat oss själva en lugn helg nästa helg sadär innan bröllopet... iiihhh! (Fatta grejen, bröllop, äktenskap maka och fru!!! *andas in, andas ut*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin