Usch

Igar tittade jag och Lars pa Changeling. Fy tusan säger jag bara! Jag tyckte den var sa otroligt fruktansvärd att jag inte ens vet om jag kan rekommendera andra att se den, för denna historien var en som jag gärna inte hade haft i mitt huvud. Det finns sa manga sjuka människor i världen att man nästan blir mörkrädd!

Det ledde till att jag och Lars lag vakna halva natten och diskuterade hur vi kan skydda vara barn pa bästa sättet. Jag blev rent chockad när han berättade att han fick ensam till förskolan när han var 5 ar, och började ga ensam och bada när han var 7! Tycker det later helt galet, jag vet inte, men man brukar väl ända följa sina barn till skolan atminstone till mellanstadiet, eller är det bara jag som är överkänslig? För att inte tala om att lata dem ga till badet helt ensamma, hade jag nog aldrig gjort med en 7 aring??

Pa onsdag aker Lars till Polen, jag är riktigt nervös över att han ska flyga, suck. Men det gar väl över, och det kommer säkert att ga jättebra.

Kommentarer
Liselotte
2009-06-22 klockan 10:31:19

Jag gick ensam till skolan när jag gick i lågstadiet tror jag....



Tror det är bra (och förstår) att du är orolig, men jag tror att man inte får vara f ö r nervös, för då kommer ens barn bli alldeles för mesiga....



Svår fråga det där, och det kommer falla sig naturligt när det är aktuellt tror jag.



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin