Halla var är du?

Tid tid tid, var är du du du?

Börjar kännas lite jobbigt nu, denna diskussionen med tid, men jag fattar inte vart den tar vägen! Jag far väcka Lillen varje dag fran hans tuppis för att hinna med att ga och handla, tvätta och sa vidare... Dammsugaren har statt framme nagra dagar nu i väntan pa att bli använd, men jag hinner inte! Men det är tanken som räknas, right? Dessutom har vi (jag) bjudit hit farmor och farfar pa middag i helgen, sa nu maste jag verkligen ta itu med städning och sant. För fint ska det va! Sen lyckades jag trassla in mig sa att det är jag som ska laga maten, suck. Smörgastarta till förrätt (en liiten en) potatissallad till huvudrätt med nat gott kött och en grönsallad och strawberry- kokos cheesecake till efterrätt. Tacksamt nog är ju allt sant som man kan förbereda enkelt kvällen innan.

I lördags var vi och shoppade lite och hittade ett par tjusiga flipflops. Jag är ju van vid ett ganska lagt pris pa sana, sa jag kollade inte ens prislappen. Fick en smärre chock i kassan, men de var atminstone riktigt sköna. Förklaringen kom sen när vi kom hem och jag rakade se märket pa dem, Esprit.... Nu är Lasse atminstone riktigt glad och stolt över mig, hihi.

Kommentarer
Sabine - Ab imo pectore
2009-06-30 klockan 20:31:00    URL: http://enibas.blogg.se/

fin design!

Madde
2009-06-30 klockan 22:23:07    URL: http://geekosaurus.blogg.se/

Gaah det låter mumsigt! Framför allt jordgubb och kokoscheesecake! Du kanske ska ta och laga det när du kommer till Sverige om det är gott? :)



Och Lasse måste vara överlycklig efter att du har köpt esprit :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin