Alexander och djuren

Alex har blivit sadär härligt fascinerad av djur och natur, och efter att ha suttit hela morgonen och gjort djurljud (määä, moaaa och nat som later som Chucky möter Leatherface) sa tog vi med honom till en liten djurpark.




"Didda didda moäääääää"
Alexander blev helt till sig av LEVANDE djur!




"Assa, far jag pilla pa den?"




"Säkert? Kan jag pilla? Den ser lite stooor ut"




"Oooh en liiiten en, den tar vi och trakasserar istället!"




"Höörru geten, om jag petar din näsa, sa far du peta min! Deal?!"




"Halla, finns det nat gottis till mig häri?"

Kommentarer
LIselotte
2009-06-01 klockan 19:51:15    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Jag tycker mig se en hel del Annelie och Annika i Alex busiga ögon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin