Ny vecka, nya rutiner

Efter förra veckan har jag nu ägnat en del av helgen till att forma ut en ny dagsrutin, och nu tror jag att jag har hittat den. Helt enkelt ta bort en tupplur, helt. Vi introducerade det nu i helgen, och det har funkar hur bra som helst. Men sa är det ju ocksa lättare när man är tva som kan hjälpas at. Men detta kommer att bli bra tror jag, och jag kommer dessutom, genom att inte ligga i sängen med Alex uppemot 2 timmar, fa mycket mera tid att fixa, dona och bäst av allt, busa och leka! Nej, jag är hoppfull inför denna veckan, även om jag räknar med att det kommer kanske att vara lite jobbigt i början. Men sa är det ju alltid när man ska introducera nya saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin