Inte som igar

Kan lätt konstatera att denna morgonen, än sa länge har varit bättre än igar. Men uppenbarligen har iallafall min olycka fatt manga att dra pa smilbanden, det bjuder jag pa, haha. Lars hade till och med visat bloggen för sin kollega igar, och de hade visst skrattat gott...
Igar kom mina böcker, wee, sa Lars ska hämta dem idag. Ikväll star det ett bad pa schemat med en, hoppas jag, riktigt bra bok. För övrigt är det väldigt mycket kel och mys hela dagarna nu för tiden, mest för att jag inte orkar röra mig langt fran sängen för tillfället, haha. Men det är skönt iallafall att Alexander är tillräckligt gosig för att halla mig sällskap atminstone en liten stund sa jag kan hämta lite krafter!

Kommentarer
Liselotte
2009-07-23 klockan 16:24:36

Hamnat i en tröttisperiod?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin