Härmapan

Alexander kan vara riktigt tramsig ibland. Sa fort han gar nat dumt sa säger jag till honom "Vad gör du". Och han gör dumma saker ofta, sa det är manga ganger om dagen jag säger det... För en stund sen bet han mig, och jag säger som vanligt, Vad gör du. Da tittar lilla skiten pa mig och säger, klockrent "Va gö du".
Nu tror jag ju förvisso inte alls att han förstar innebörden av vad han sa, utan han härmar ju bara mig, men det lät sa härligt gulligt ända! Oj vad jag längtar efter när han pratar med riktiga meningar, inte bara nagra ord här och da. Va gö du är förvisso en riktig mening, men som sagt, en mening med innebörd.

Kommentarer
Johanna
2009-07-15 klockan 14:07:54

Jäklar vad häftigt! Även om det är som han härmar så är det ju hur häftigt som helst att han kan säga så mycket:)

Nu längtar jag ännu mer tills ni kommer till Sverige:)

Marlene - Blivande Mamma
2009-07-16 klockan 15:25:20    URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Hehe vad gulligt! :)

Kram

Laura, mamma till Kasper
2009-07-18 klockan 16:29:23    URL: http://laurasnya.blogg.se/

Vilken härmis :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin