Positivt tänkande.

Idag, om en vecka, kommer Lars hem imorgon. Woho!
Jag försöker verkligen verkligen tänka positivt, men varje positiv tanke följs av en negativ. Typ, yay, hälften att diska av allt och hälften att tvätta. Pop, negativt tanke, men vad ska jag ga göra om jag inte har tvätt och städning att göra. Hur ska jag da fa dagarna at ga?
Har planer pa att aka till Basel nästa vecka dock och se om jag hittar en tjusig tröja till min systerdotter. Har fatt en del hintar om hur den ska se ut och jag tror jag vet exakt vart jag ska ga.

Känner mig för övrigt lite hängig idag, har en del jobbiga tankar i huvet och känner mig allmänt ledsen. Jag har mina anledningar, men det är inget jag känner för att dela med mig av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin